FLyt

(Alice In Chains med albumet Jar Of Flies i min lägenhet nu)


YeppPzZ!
Jag har haft jätte flyt på senaste.
Öhm, egentligen sen mitt senaste inlägg i Maj, innan FelixXinlägget.
Har jobbat som en tok. Eftersom att under sommarn jobbade jag minst 6 dar i veckan, ibland "8dagar". Eftersom att det kunde vara dubbelkörningar på en dag. Så det får räknas som 2 dagar^^ tycker jag. Men men. Mycket jobb har det varit hursomhelst. Och jag ÄLSKAR DET! Särskilt när lönen kommer in (A).

Men jag har gjort av med massa pengar, utan att egentligen ha köpt saker? Hmm..
Men jag lyxar gärna till det med maten. Felix har varit grymt mycket hemma hos mig, och våra frukostar är inte nådiga :P

Jag har ju festat också, men inte sådär överdrivet mycket? Och väl under en festkväll så går det inte åt överdrivet mycket pengar.. hm..

Fast jag och Felix var ju på METALTOWN i somras. So Fawcking AwsomE!
Där gick det ju lite stålar förstås.
Och jag höll på att glömma!! Jag tatuerade mig i juni =) Min rygg bär numera A Perfect Circles bandlogga. Grymt stolt är jag^^ Den gick dock på 3 tusen..



Precis som förra året så jobbade jag på midsommarafton i år! De som gör det får följa med på personalmiddag/fest. Chefen står för allt =) Grymt kul var det! Började med 3rätters på Eken med Slussens fina utsikt från panorama fönster, för att vi sedan skulle bege oss till BERNS! Alla drog dit, typ. Sen drog några hem medan vi coolingar fortsatte till Hells Kitchen :D


Väl den lediga midsommarsöndagen så hoppade jag och Felix till Rudan och där grillade vi med några av hans polare. Även det grymt kul =) Fast kändes konstigt att ha en ledig kväll :o


Min kärt trogna vän och kollega FILIPPA fyllde ju 20 bast!! Fast det roligaste var nog att hon fyllde år i 4 dagar xD
Dag1, dag2, dag 3. Dom dagarna jag var med iaf. Dag 1, alltså fredagens klockslag över till lördagen så sjöng vi för henne. Drog till SKeppsbar och försökte hitta efterfest men blev lurade av pirater!! På bilden låtsas hon vara full men märkte att det var svårt att resa sig xD Hon hittade även en kavaj. Dag 2 tog jag med henne och björn till harry b james! Jag sa till Rockspotfotografen att han skulle fota en tjej som fyllde 20(pekade på filippa o björn!) så en bild på dom hamnade på nätet :P På söndagen ahde hon bokat bord på söder och massa sköningar åt middag där och det öppnades presenter. Sedan bar det av till Thaibåten :D



Hr Hrm.. Jag har också fyllt år (A)
Jag jobbade på min födelsedag! Precis som Filli. Mina gäster sjöng för mig! Mend et bästa med min 21års dag var att Felix hade gjort frukost o allt och köpt present till mig på morgonen <33
Grym födelsedag. It. Waz. Awzome. With cream ;o


Och så i augusti där nån gång så drog jag och Felix till min Mama och HansOtterön, Västkusten. Typ bästa plejset i världen!!



I September så fyllde Felix år!! Min lilla garbb blev stor grabb på sin 18års dag :333
Grymt trevlig öl-kväll på Sjätte Tunnan efter jobbet och sen fest hos honom dagen efter. Fick träffa fler av hans polars då. Fett kul =)

Sen var den sommarn typ ÖVER och det var den BÄSTA SOMMARN JAG NÅNSIN HAFT!
Fast jag hade tänkt vara i Norrland hos min papa nånting men blev ingenting.... =(
Inte förns 25oktober åkte jag och Felix upp dit några kvällar.
Men jag ska dit i mellandagarna i december =) För sen ska jag och Felix till Thailand ;o

Och när vi kommit hem DÄRIFRÅN så ska jag se.. hr hrm.. RAMMSTEIN!! Dessutom med COMBICHRIST som förband. can't be more awsome^^


HALLOWEEN!!! Jag jobbade hela Halloweenhelgen. TRÅKIGT eftersom det är OB hela helgen ;P Men det var SKITKUL! För vi i personalen ska klä ut oss, och jag var, enligt några gäster "SKITSEXIG PIRAT". Eftersom jag hade dreads i håret helgen innan så tyckte min brorsa att jag påminde om "Jack SParrows syrra" ;o.


Förresten, HARALD har börjat jobba på Vindhem. Han är hur grym som helst, och det är jätte kul att ha honom där. Han bor även hos mig en del. Han köpte ju en JÄTTE LITEN TV, som.. hr hrm.. står i min lägenhet :D

För övrigt, så älskar jag mitt jobb. Just NU i november kör vi bara fredagar och lördagar, nu när säsongen är mot sitt slut. Var en del torsdagar i början av månaden. Men två av veckorna så bakade vi inför vårat julbord. Då jobbade vi dagtid 2 dar i rad. SKITKUL! Fast.. 1 ½ dag gick åt att rulla kötbullar! Mindre kul.. Men kokosbollarna och alla snittar och marsipan och drömmarna och.. a ju name it!! Massa godis som vi gjorde i ordning. Skitkul.
Jag ska dessutom vara nisse. Med Nathalie. Eftersom vi är säsongsanställda. Ska bli kul!! Fast säkert jätte häktiskt =)
Förrförra helgen nånting. Så lirade Smalare än Thord hos oss både på fredagen och lördagen. Och gången innan de var hos oss så körde inte de min favoritlåt :(( Inte å fredagen HELLER!! Så jag sa ÅT dom. För jag gillar när dom kör den.
Och så på LÖRDAGEN SÅ ÖPNNADE DOM DERAS FÖRSTA SET MED DEN!! TIFFI BLEV TYP ÖVERLYCKLIG SÅ JAG SA DET TILL THORD SEN :D:D:D

Den senaste helgen, var nog den mest HÄKTISKA på länge. Älskar det, för då har jag itne tid att tänka på något annat än att mina gäster ska ha det bra, få mer mat och dryck när de ber om det. Bara finnas där. Och jag ahr haft så många GRYMT TREVLIGA gäster, Det gör verkligen min kväll =)

Och Felix. Han är bara för grym. Helgmys in my heart <33 Mys all week <33
Kom precis hem från honom, och försöker lära mig spela Nutshell från Alice in Chains på gura. Ska bli kul att kunna =)

Nu ska det pausas och styrketränas lite. SKa på Muy Thai träning imorn!!





Kommentarer
Postat av: emma ♥

hoppas att du har haft en bra dag !

ta chansen att anmäla dig till min veckansblogg tävling här :

http://emmaelinkristina.blogg.se/2009/december/veckansblogg.html



K R A M ♥

2010-01-02 @ 17:49:32
URL: http://emmaelinkrisina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0