För mkt att skriva! But here it is!

First thing first! I SÖNDAGS såg jag THE FORMLESS på HARRY B JAMES!
GRABBARNA!
Bild på billy här nere, ska skriva mer om det sen. Men kolla deras Myspace http://www.myspace.com/theformless.
Ska skriva mer om de så småningom.

Well.
Snacka om vad jag längtat!!
Förra fredagen började mitt jobb på Vindhem. Det har varit säsongsstängt..
Jag fick börja halv 3, då kom jag sirekt från dagiset med bussen!
Smalare än Tord var bandet som spelade på både fredag och lördag. Grymt nice säsongsstart.
På fredagen hade jag min station på övervåningen = ett gäng på 24 ryssar och sen en del småsällskap. Alla va skitnöjda. Jag älsar verkligen när mina gäster går därifrån helnöjda! Men dessa ryssar.
De HINKADE verkligen vodka. Fick tyvärr ingen drix av dom men det slutade med att jag ställde vodkaflarrorna på bordet xD
"-Vada!!!"
Det är ju vatten, men vatten för dom är ju trots allt vodka xD Fun.
Det slutade med EN spya som jag fick torka upp. That's life, I love it.

Dessutom, så ringde jag min chef i veckan, för jag hade fått en skåpnyckel som jag hade glömt i skåpet där xD Så jag tänkte att jag ringer och säger det så han kunde hämta den. För det finns nämligen inga kopior på den nyckeln. Detta samtal varade ett tag, haha. Han är så jävla skön. Han svarar "HEJ Tiffany", för han ser ju att det är jag som ringer. Han låter alltid så glad. Vi snackade om mina arbetstider lite, OOOOCH en annan fick löneförhöjning(A)
MOHAHAHAH I LOVE IT! Okej, inte megaÿberhöjning. Men när man varit timanställd i 2 år så får man lönehöjning, men jag fick det nu. "Jag höjer din lön för du är ju så jävla duktig höhöhö". :P (han lovade faktiskt mig mer lön redan i höstas^^ men jag tog aldrig upp den nu uatn det var han som gjorde. feels good!)

Denna lördag skulle jag börjat stå i baren, men det skjuter vi upp på för det kom massa påbokningar. Det är nog smartast att jag blir upplärd under lite lugnare kvällar. Men kul ska det bli :D

OCH!! Det var tänkt att jag skulle flytta in till min bror i stan 1 Maj. Men hans polare har redan flyttat!! Så jag ska flytta in OMGÅENDE!! Så på lördag tänkte jag sova där. Tänkte sova hos morsan i veckorna eftersom jag jobbar här på dagis.
Men NICE ska det bli. 1 h närmare Felix dessutom! Sånt underlättar också i tanken.

Hm.. okej. Sen var det ju ett tag sen jag skrev blogg sist så det blir en enkel summering sen dess. Dagen efter senaste inlägget var jag på HARRY B JAMES ju. Shit va nice!
Jag har TRÄNAT som ett jävla as. Dock inte nu senaste veckan. But still, gått upp mer i vikt. Lite för mycket egentligen men det är bara bra. Ska ha nåt att bygga muskler med sen! Men funnit min kärlek igen för att springa. Jag var ute i 75 min en dag, då det hade snöat på som fan! Älska älska älska.

Det roligaste var dock att mina kollegor från dagiset stog vid busshållplatsen.
"-Fan kolla spana in den där hurtiga typen!" Säger Anna till Camilla.
HAHA sekunden efter vurpar jag när jag tänkt hoppa över ett dike. Är man GRYM eller?! Var kul att snacka om nästa dag på dagiset iaf!


Jag var en helg hos min pappa i norrland. Så underbart. Fick träffa Prizi =)
Bussen upp dit var också intressant. Hade tänkt sova but no no. Kreativiteten gick igång så jag bar skrev och skrev.  Lyssnade bara Mutemath och Incubus. Felix i all ära!

Lördan var jätte mysig där. Jag hjälpte pappa en hel del på gården, om man ska kalla det gård? Jag fick parkera om pick-upen, fett kul att köra den och mer bil!
Jag var på långpromenad med Prizi, fotade henne massor med Canon som ja ska betala för till Tiff på lördag!!
Sen tänkte jag springa min gamla hederliga runda. Men med fel skor, fel strumpor och cpiga vrister så fick jag gå typ halva vägen. Kunde inte ens gå fort för det gjorde så ont i fötterna. Min vad dmapade också. Så det sög.

Haha, sen smsade jag runt till folk däruppe. Träffade inte Zunk :\ Men nästa gång!
Jag träffade Oscars familj. Sa hej till dom =) Träffade Bjugge och Linnéa, dom är ju för coola! Sen smsar jag med Tomas för min magkänsla sa nåt om att jag skulle kunna få syn på honom på Gladan! But no, han och med mera var i Bollsta, oförvånadsvärt nog.

Och nu, är det ju så, att det kanske inte passade varenda lilla kotte att jag kom dit och ställde upp som chaufför, eller över huvud taget vistades med på den festen, utekvällen och efterfesten. But hey, life would never adapt itself to you you piece of shits out there.
Jag hade fett kul ändå. Märkte att jag inte alls saknade något typiskt uteliv i Kramfors. Stackars ungdomar.. som fått inse att DETTA är ett bra uteliv. Men har man inte varit med om något annat uteliv så är det klart att det toppar listan! Lucky you! Kul att träffa kompisar! Osis nog så hade Tobbe och nåra från Sthlm tagit bilen upp dit över helgen. Så hade jag vetat det hade ju jag kunnat at bilen ner med dom.. Men men.
Jag körde hem folk vid halv 5. Hemma 5. Mysa med tokiga tösen hemma. Prizi sov i mitt rum <3 fast sen gick hon ner. Upp tidigt och sen åkte jag samma buss som Frida ner till Sthlm :D
Då var det söndag, och jag var fett trött.

Träffat lite kompisar sen sist. Myst mycket hemma och försökt spela gitarr. I måndags på bussen hem från stan hade jag noll batteri på mp3 och noll på telefon och ingen penna.. ._.
Sug.. Men jag skrev så mycket musik i mitt huvud. Så när jag kom hem satt jag mig ner med gurorna och spelade på. jag var jätte taggad men poff så försvann all motivation till kreativitetfix. Illa. But shit happens.
Vips så är Felix hemma hos mig då och då, så känns allting mycket bättre helt plötsligt.

Har dessutom några gånger fått massa idéer att skriva om på min tiffanytyckertill.blogg.se.
Men har inte kommit fram något ur huvet.. Men nästa vecka. Då ska det bli av.
Ämne: Ansvar.

Pust, trist inlägg det blev. Så därför tänkte jag radda upp bilder nu för detta och förra inlägget.
Imorn ska jag jobba dagis + båt, sen harry b, sova hos max. Lördag jobba båt ca 11 h-pass. Sen ska jag kubba hem till Felix. Bara för att han kan vara så snäll ibland.

Dessutom kom min bror hem idag över helgen från MORA! Han är ltie söt fan, för vi hittade gamla bilder på när vi va små ikväll. Babyhull xD







Det är för mycket jag vill skriva här.
Jag och Johan var ju dessutom på bio och såg Friday the 13th. Gillar. Och FETT härligt att hänga med honom. Än en gång.

Fett mycket att läsa och fett mycket TRÅK att läsa. Fast jag tycker det är fett kul att kolla igenom allt då och då xD Men det är jag det.
g'night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0