1 h! och tiff ska flytta!!

Än en gång.
Shit. Jag har verkligen inte ens hunnit sitta vid datorn knappt sen förra inlägget o_0
Kan man ha det bra eller?
Tiffany ska summera skiten.

Därför att jag har fått heltidsvikariat på ett dagis här där jag bor. Lär skriva om just DET mer en annan gång..
Älskar jobbet, älskar barnen, superskön personal. Allt är bara så grymt helnice med det jobbet. Tar 4 min att gå dit.
Och så pengar förstås. Men särskilt, så har jag något att göra.
OKEJ, ja OFC! Jag fördriver me rän gärna mina veckor med att gå ut på krogen och hänga med vänner som är de bästa.
Men men.
Jag råkar vara en människa som vill jobba för jobbandets skull. Jag mår jätte bra av rutiner m.m. Som bäst är det ju när man har kul dessutom =)

Jag har hängt med så mycket sköna polare.
En till Harry B James utgång har blivit av. Jag, Jompa och Anna förade hos mig. helnice kväll. Träffade även Robin där, ett ex till mig. Det var jätte kul för vi är så härliga vänner.
Emil var förstås där också. Som pricken över i:et.

En jävlar anamma tilll festarkväll i Tumba. Förade med Rikard och Marléne och deras vän Krickan!! Jag hann inte till dom till middagen, så jag fick äta när jag kom dit. GRYMT GOTT och grymt kul vi hade! Att träffa grabbarna och grejer var soft!
MER FEST I TUMBA VILL VI HA! Hoppas tuffingarna i Kramfors kommer ner och fetsar loss lite!

Jag har haft 2 gitarrlektioner! Det visade sig att min lärare också lyssnar massor på Tool m.m. sett dom 2 ggr dessutom. Så han lär mig Tool låtar! Kan ju diskuteras länge länge.. Eller hur?

Jag har hängt en kväll med Mr. Johan :D Så GRYMT nice. För Harry är så fucking jävla fin och båda dom är så härliga.
Vi kollade på Tropic Thunder. Eftersom det var samma dag som min gitarrlektion så hade jag gitarren med mig och den var Harry skitskraj för och skällde åt den xD Men han fick sin plats visad. Sen blev han och min gura polare, efter att jag spelat lite också.

Jag har hängt med Tessan och Z en kväll. Fucking mystjejer. Tänk om det fanns MER tid till att träffa massa kompisar som man vill träffa mer av :\
Jag har hängt med Felix också. Går ju också att diskutera länge länge. Med tanke på hur störd han är. Fast störda människor kan vara fett snälla också så han gör min vardag ganska, eller halvnice åtminstone.

Jag har hängt hos Simon :D shit jag kan hänga där i timmar. Han är också en sån där grymt härlig människa som förgyller ens sinnen. Vill alltid pierca mig mer när jag är där.. Men det blir inte av så mycket nu för tiden! Köpte dock ett nytt smycke till min Industrial. Men det gick sönder :( men han ska fixa. Träffat Emil där också! Och jag tog dit min bror Harald och Ryssen. Så Ryssen har gjort en Industrial han med.
haha, "Carpe Rectum". Simon är för skön fan. Synd att han inte kan haka till Harry nu på lördag :\

Och denna vecka tog min bror Max med mig till Texas burger, och vi åt.
FÖR JAG SKA FLYTTA IN TILL HONOM 1 MAJ!!
Bo-inne-i-stan here we come!

Och 1 Maj kommer dessutom PAPPA ner hit med soffan och mattan som jag har i mitt rum hos honom. Även med Max och min säng därifrån. Pappa tyckte vi skulle ha 120 sängar ist för 90. Han fett snäll.

Jag har spelat massor med gitarr. Lite segt senaste veckan dock. Och förra, hängde med så mycket polerz då.

BEACH 09 COME ON!
Igår och idag har jag sprungit 1 h och styrke tränat!! Så jag är supertaggad för att fixa min kropp! Äntligen så har jag hamnat i det moodet.
och har börjat gå upp i vikt igen, det känns grymt nice!! Var lite läskigt att väga så lite som otränad :S
Palla vara en mini!! Jag är BIFF!

Min bror Harald var även här v.9 över sitt lov. Grymt härligt att ha honom hemma en stund. Så det blev familjemiddag en kväll med båda brorsorna här hos mamma. Mer sånt tycker jag!!

JAG OCH MIN NUMERA F.D. FRU LINN VAR PÅ BIOPREMIÄREN FILMATISERINGEN TILL MÄN SOM HATAR KVINNOR AV STIEG LARSSON!!!!
Går att diksutera länge länge. Eller märkte att den inte behövde diskuteras så mycket med Felix i alla fall, eftersom vi tyckte likadant om den.

Men! Dock.. Linn och jag gifte oss men det blev snabb skilsmässa. Fast dock utan alla papper och grejer.. (eftersom vi itne gifte oss med papper och grejer xD)
But still. flickan är för underbar.
Det hajjar kanske en del om ni möjligvis hängt med våra s.k. diskussioner på facebook xD Me fucking love all this!

Dessutom så snusar jag nästan inget längre. För märkt att det, till skillnad från förut!! Pajjar min hals en del, jag vill ju sjunga så.. även det blir en prioriteringsfråga!

Tänker nog lägga upp lite bilder i nästa inlägg.
Så det kommer lite sånt!  För jätte mycket har ju inte hänt på min bilddagbok xD


jey! chillz!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Hahaa! Ja men klart det var värt, meen ibland när man ligger halvdöd och utslagen i soffan så börjar man ju fundera..:p

2009-03-08 @ 17:14:58
URL: http://paulineochshakira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0