Awake way too late

My head are spinning all the time
That's why I feel so got damn high?
I can't calm down or punch myself
'Cause then I'll think I'm someone else
How does it feel when you are scared
of things that said, you used to care?







It's hating-fucking-mania a lot of times.
mår både bra och dåligt av det.
Vissa stunder kan jag hata så äckligt hårt och må så äckligt jävla bra av det, känna mig som en jävla kung och bara älska hatet.
Men då har jag ju svikit hela jävla mig.
Jag älskar mig själv många gånger, särskilt då jag knatat ett steg närmare den, som jag börjar få uppfattning om att jag är.
Jag är inte den som hatar.
Hm.. Manin finns där som vill hata, och tro att den är så jävla bra för det för att den bara råhatar så in i helvete mycket.
Men det känns okej ändå. Varför ska inte jag kunna hata? Det är ju FETT COOLT ATT HATA ALLTING.

Okey, of course I fucking hate a lot, really. Men asså när vi snackar hatar.

Ni hatar inte allt. Och dessutom är det inte ett dugg jävla coolt att ni bara tror det. Våga hata någonting på riktigt.
Nu kom jag precis på mig själv att många har faktiskt all rätt att hata.
Men hata med rätt skäl för helvete.
Man kan hata, hata och hata.. ungefär.

Skitsamma knappt så jag själv hänger med nu.
Men varför har jag blogg? För att jag knappt hänger med.

Me is fackin hating a lot.

Nu kom jag också på. Det är när man hatat riktigt ordentligt, som du skiner så verkligen på riktigt, när du liksom blir glad.
Hm.. Något, någon, kan lyfta dig en bit. Den du minst anade kanske o_____0.
Pirret.
Mot hatet.
Med känslan.
Förvirringen.
Anti-grejen.
Du blundar.
För det är inte sant.

Fast ni har väl också känt er likasinnade nån gång?

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller så: get over it. ffs.

livet suger, allt handlar inte bara om dig och ditt hat.

2009-01-28 @ 13:13:33
Postat av: tiffany

det är när såna som dig börjar påpeka om, och kommentera saker som det här. kan du inte bara låta bli och läsa?

eftersom du inte egentligen verkar bry dig om vad jag skrivit så varför ska du överhuvudtaget kommentera skiten?

vaddå mig och mitt hat? okej, sry, du har antagligen inte läst igenom allt.

2009-01-28 @ 14:41:14
URL: http://tiffi.blogg.se/
Postat av: Anonym

tja, jag såg bara din blogg och började läsa och jag tycker att du verkar vara en patetisk person som har svårt att gå vidare och är fruktansvärt emo. Lol



om du inte vill att folk ska kommentera och ha åsikter så ska du nog inte blogga heller.

2009-01-28 @ 15:51:33
Postat av: tiffany

ööhm. grejen är att jag går vidare. bara det att "att gå vidare" inte behöver ske på en handvänding. för mig kanske det är en process. och genom att ha sett min blogg, som om det vore mit liv kalalr du mig emo, så det är lol. klart dte är din fria åsikt att kalla mig patetisk. men det är då jag tycker du är patetisk som är så tvungen att skriva och tycka att jag är så patetisk. du ger dig t.o.m. själv tiden att skriva en kommentar till mig om det.

tack för den tiden raring. tro att du är bättre om du mår bra av det. okej för mig

2009-01-28 @ 17:01:14
URL: http://tiffi.blogg.se/
Postat av: Sandra

För det första, varför i hela helvete kommentera anonymt?

För det andra, betyder inte det att man INTE står för sin åsikt om man inte kan visa det?

För det tredje, om man är så pass nyfiken och läser, tycker och tänker massa saker (som är HELT fel, eftersom man inte har något sammanhang och knappt någon aning om vad det handlar om), kan man inte hålla det för sig själv?

Vem är du att tänka och tycka saker om en person, du inte ens vet vem det är?

2009-01-28 @ 18:22:34
URL: http://sandrasjolander.blogspot.com/
Postat av: tiffany

jey, jag gillade verkligen din sista rad sandra :P

den säger lite mer än jag trodde första gången jag läste den^^

2009-01-28 @ 18:34:01
URL: http://tiffi.blogg.se/
Postat av: Marlene

Håller helt och hållet med Sandra. Ge fan i å komentera om du inte kan stå för vad du tycker och tänker.. Dina ord betyder inte mkt när du inte ens kan stå för dem. jag undrar vem de är som är patetisk!

eftersom du inte vet ett skit om tiffis liv så tycker jag att du ska hålla dig åsikter borta! De är sånna som du som inte förstår vad känslor är.

Puss på dig Tiffi <3

2009-01-28 @ 18:46:09
URL: http://tiffi.blogg.se/
Postat av: Sandra

AH! (Y) Så bra ;D Förhoppningsvis är det fler som förstår!

2009-01-28 @ 18:49:13
URL: http://sandrasjolander.blogspot.com/
Postat av: tiffany

precis. okey, de som inte har känslor har förstås också all rätt att leva. och all rätt att kommentera sånt här. vet inte riktigt vad jag ska skriva, mer än att jag kmr bli jävligt gammal tack vare såna, eftersom ett gott skratt förlänger livet lixom.



puss marléne <3

2009-01-28 @ 19:18:32
URL: http://tiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0