tiff's back in town!

Yez.
kortfattat; jul med börderna hos min mor.
Och ett FETT nyårsfirande med Oscar och vänner i Bollsta!
GRYMT lyckat, bästa nyårfirandet i mitt liv. So i feel happy 'bout that..

Vi stängde även ner våran butik efter 3 månader där. Har varit kul och segt på samma gång. Det bästa har väl varit att ha haft hunden där ibland.
Och alla mina vänner som kommit förbi! Skitkul verkligen.

Jag har varit väldigt omtöcknad känsslomässigt.. många gånger velat få fram något så jag kan skjuta mig själv. Men har samtidigt känt mig väldigt patetsik som tänkt så. Men det tror jag alla gör någon gång.
nu känns allt för övrigt mycket bättre. Man har ju fortfarande MÅTT bättre i sina dar. Men allt kan inte alltid vara perfekt.

Den 5.e januari åkte jag och Frida buss till Sthlm.
Frida jag och emelie ville ta en öl den kvällen så vi hamnade på Anchor. GRYMT kul!
Så det blev en utgång nummer 2 igår, fredag på harry B James. ÄNNU mer lyckat för vi hade skitmysig förfest hos Emelies syster.




Jag har ävern precis läst ut en bok:


Den tycker jag alla ska läsa. Mitt exemplar är FULL av hundöron, för jag har fastnat djupt i väldigt många citat han använder. Hade tänkt börja uppdatera här lite oftare och därmed börja med hans citat, ungefär.
För den här boken har verkligen gett mig en helt annan syn på livet, många insikter och jag har lärt känna mig själv mycket mer.
Det är en ungefärlig självbiografi av hans liv. Den börjar utspela sig 2 år efter att han rymt från ett av de hårdast bevakade fängelsen i hans land. Han lyckas efetr 2 år ta sig till Bombay i indien, och det är där allt börjar.
Jag kan inte beskriva vilken underbar bok det är. Läs den.

Ikväll är det tänkt att jag och ANNA ska ut och dansa!! Så jag ska till henne sen efter att hon ätit middag med en vän.
Har även chattat med Rikard, han och marlene är sjuka. Tycker jätte synd om dom för det är ju inte kul att inte kunna hitta på något kul en helg. Vill ju hänga med dom.. saknar dom även fast vi är i samma stad!

You take it easy folks.


Kommentarer
Postat av: angelica

Verkligen!! Tyvärr!!

Jag saknar dej gumman!!!!!! <3

2009-01-16 @ 12:59:44
URL: http://angelliicca.blogg.se/
Postat av: C

Jag har ändrat tillbaka till lotte.blogga.... så du hittar mig! sov gott o jag hoppas vi ses snart!

2009-01-17 @ 03:22:14
URL: http://lotte.bloggagratis.se
Postat av: Mikaela

Syster =)

2009-02-10 @ 23:46:17
URL: http://mikkanhellman.blogg.se//
Postat av: Rebecca

Åh boken! Fast jag kom bara halvvägs innan jag var tvungen att lämna tillbaka den. Läste den till nån engelskagrej i skolan egentligen, men det slutade med att jag läste en annan bok eller nåt sånt.

Den är sjukt bra iaf! (det jag hann läsa...)

2009-11-18 @ 07:22:54
URL: http://www.metrobloggen.se/lajke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0