Mer helg.

Oki doki.

I fredags kom Kaneda hit. Och han borde skämmas! :@
Jag typ kubbar aset in till stan, för att vi ska på bolaget. Men neeeej han kommer så sent som vanligt så jag får gå dit själv. Dessutom ska han ha fucking ÄPPELCIDER 7,0!!! tjej... tjej....

Det finns inga såna. Så jag fixar nåra andra typx. På Hemköp måste jag dessutom tappat en vante, jiFUCKINGha.
Vi missar 2 bussar p.g.a. honom. Sen åker vi hem till mig, han vill bara lyssna på GLAMM o cpnördklickar runt på youtube. Vi fixar hår, och jag fick inte ha baggy denna kväll. För jag skulle oxo va glamm o_____0
Tror inte jag lyckades så himlans bra dock. Whatever. Vi hade skittrevligt, fan vad glad jag är att vi är polerz han och jag. Det har gått upp och ner, men.. shit vi har ändå haft mycket kontakt för att ha känt varann i... typ 6, 7 år va? jaja.
man släpper faktiskt itne vem som helst.


Sen åker vi in till staaaaaaaaaan och vi går FÖRE hela kön på Harry B james,
Och det var lite lustigt. Därför att en vakt som heter Björn, som brukar jobba på Anchor på vardagarna(där man har hamnat lite för ofta), känner igen mig och släpper in mig före kön.
Men vi kommer dit ändå, och en annan vakt, vid namn Peter står där. Några står före oss i gå-förbi-kön-kön, men när det är våran tur så hälsar vakten Peter på mig med en kram :o
 omg ungefär o______0. Han kollar min gode väns leg(inte mitt) och så går vi före alla :P
Bådar gott för framtida vistelser där om 2 vakter släpper in mig före resten!
Positivt med att vara snygg och att vara stammis.
Jag har inte legat eller gjort något med vakterna. Skriv upp det.

Väl där inne. Skithärlig stämning. Trots allt glamm. Glamm är nice. Men bara om man är inne för det. Jag träffar på MLI och ELIN! Fett kul.. Och FETT KUL att de GILLADE stället.
Ja Mli.. en helkväll nästa gång!
Fan.. vi hade skitkul.
Polare äger.
Det var tänkt att jag skulle sova hos min bror på gärdet.
Men det är en liten story i sig, för jag hamnade hos Anna 5 trappor upp istället. Me fucking rock när jag är salongsisberusad.

Salonsis är perfekt. Mindre är helnice också. Men mer behöver det  definitivt inte vara. Palla ramla runt.

Orka med.. typ "mål" att vara helnykter. Okej, beror på om man är chaffis eller ej. But you get my point.
Orka med typ "mål" om att bli så astankad som möjligt, eller lyckas få i sig så mycket som möjligt.

Lagom är bäst <3
Och jag har hittat mitt lagoma. Känns det som.
Dock, så tror jag inte att lagom ska betyda alkoholförtäring med max 3 dagars mellanrum mellan gångerna...
Men jag har inte haft något jobb.
Jag har haft kul. Skitit i mycket, i kanske för mycket emellanåt.
Jag har varit skitledsen.
Jag har varit väldigt mycket fucking skitnere. Pga flera faktorer.
Sen fixade jag en del i mitt huve. Not easy jao. Men det är på god väg.
Tiff börjar hitta en liten balans i huvet.
Med fleras hjälp.
Jag har så många underbara att tacka. För så mycket.
Timing?

Det som saknas mest är nog Prizi.. Men hon får komma och hälsa på och bo med mig =)



Men.
Nu har jag fått jobb så det blir 8.00 - 16.30 i snitt, tills dom inte behöver mig längre eller tills Vindhem börjar köra vardagar, som är i.. tidigast, april? typ.


Så jag kommer dra in pengar.
Tiffany här är jätte sugen på att införskaffa grejor så jag kan ha Hemmastudio hemma.
Jag vill verkligen börja spela in.
Men.. sådan utrustning, sådana pengar. Lär ta tid men ska fan fixa det.

Dessutom.. Så var min gitarrlärare sjuk idag. Så första lektionen blir nästa måndag :(
Osis.
But shit happens. Shit fucking happens.

Och seriöst, nu avrundar jag.
Med min mening, att jag tycker många ska titta på sina egna handlingar, innan de dömer en annan.
För.. Visst kan saker och ting bero på? Nej vad tänker jag med, alla kan ju inte se situationer ur fler synvinklar än sin egen.
Men tänk på det ändå. Jag har inte förlorat hoppet för någon av er därute. 


Helg:
(hon i rött hår är ingen bra mäniska förresten, men vi va ju oxo med på bilden)



Polare äger
Jag trivs med mina polare. Tack för att så många av er får mig att chilla i sinnet lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0