fredagen: tiffany började på alla 4!!!!

Nu är det så att jag känner mig fett glad!
Det är skitkul.
För jag har hamnat i mitt nya guitarmood, känns helt underbart. Vill lira hela tiden, men det går ju inte :( för jag har varit så grymt klen med att lira, så mina fingertopz pallar inte för mkt åt gången.. snart lär dom börja blöda.

Idag ringde Kulturama, så på måndag så ska jag börja på jazzgitarrkurs =). 10 x 45 min. Ska bli kul som fan. För det egna jag skriver är typ endast boring, visackord och typ brutna ackord. Men det är sånt som de flesta låtar består av som jag lär mig spela.Jag är fortfarande amatören som INTE kan ta ut låtar själv(hänt en gång!!), lära mig feta solon, feta intron, wha-wha(stavning), massa skalor m.m.
Jag är väldigt väldigt oavancerad och enkel än så länge. Men kan inte sluta sitta o plinga allt jag kan om och om igen.

Kan köra c-dur skalan i 1 timme bara för att nöta mina fingrar typ. eller spela en låt om och om, för att sjunga den på olika sätt.. eller plinga en melodi som jag hittat på text till.. och så byter man ut texten, eller sjunger den annorlunda. Lite tråkigt trix att lyssna på kan jag tro. Men härligt att bara ge några timmar =)

Och som min klipska idé till rubrik!! Så började den typ på alla mina 4 ben o armar xD
Jag skyndade hem till Amanda och Frida för Frida skulle färga mitt hår.
Sen när jag sköljer ur all kladd så står jag på alla 4 i underkläder o Frida säger lite dirrty words xD

Nä riktigt så var det inte. Men på alla 4 var jag! 2 gånger! höhö... och det var Frida som började haha!
skämt o sido...

Ja vad säger man? Är man glad eller är man glad =) Finns det underbara människor..... underbara människor?
Vackra människor, likasinnade människor, ödmjuka människor, smarta människor, mysiga människor. Bra musiksmak-människor? Snygga i håret-människor? Fett tråkiga människor med cphumor? Skitkul dock..
Aaaaa av någon himla anledning så är jag grymt glad.
Och alla mina vänner.. Shit vilka underbara vänner jag har. Om vi räknar in bekanta så är dom störtmysiga dom med :\ shit vad lyckligt lottad man egentligen borde känna sig. Fantastiska vänner har jag.
 
Jag som hade en del grymma citat från min lilla hatiska sväng, som jag aldrig hann lägga upp nånstans.. Men, de lär komma till användning, senare? Eller kanske ska stoppa in dom i nån låt som går i moll? hmm.. we'll see..

Jag blir så jävla glad av massa musik. Fuckedupfuckingawsomnezz. I'd like to evaporate all my feelings.

Lördag skulle jag iaf till HARRY B JAMES, igen.. med Jompa och Johan. Fucking LINN jävla disshora. Hon skulle hakat med icke.
Jag var än en dag skitsnygg. Och jag höll på att få Björn Vakts nummer, men nåt fuckade med hans mobil typ :S hade det varit kö så hade jag fått komma in före den iaf =) feels good.
Och sen kom min DISSAPOINTNEZZ in i bilden, eftersom det bara blev 1 Tool-låt på hela kvällen, när jag hade gått dit för att få höra 4 st.. well.. Harry  b är nice iaf.

Men! Lördag morgon. Tiffany mådde typ hur nice som helst. Fredag morgon. Tiffany mådde typ hur nice som helst.
För dels.. så har jag förflyttat mig och mina gitarrer till stugan där mina bröder boade förut.
Mumma med hög musik, o spela gitarr till hur sent om natten som helst. 

Har för övrigt bestämt mig för att jag kommer vara helt frisk när jag vaknar om  8 h!
Tränas ska det börjas med, pallar inte att gå ner mer i vikt fan. Tiffany needs muskler igen..

yeah yeah, inte lätt alltid :D:D:D

.




Juste
Den 3:e fyllde Amanda år så det blev öl på Anchor + liten efterfest =) fett kul.
Lite godmorgonbilder på mig och en bild från min och Linns resa. Saknar den fett hårt.


hey hoe let's go!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ey, du är utmanad i min blogg ;P

2009-02-10 @ 21:10:47
URL: http://sandrasjolander.blogspot.com/
Postat av: tiffany

jag orar inte göra den xD blivit utmanad med den redan, gjorde den aldrig då heller:P

2009-02-11 @ 13:30:45
URL: http://tiffi.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nu får du så lov ;P Så jag kan gotta mig i lite sanning :P haha

2009-02-11 @ 15:11:04
URL: http://sandrasjolander.blogspot.com/
Postat av: tiffany

nope, inga utmaningar för mig :P finns tillräckligt på fucking bilddagboken överallt!!

2009-02-11 @ 21:51:31
Postat av: Sandra

Äsch, nu är du tråkig ;P haha

2009-02-12 @ 15:05:22
URL: http://sandrasjolander.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0