Brorzor!!!!

Nu är det så att min lillebror går på Innebandygymnasium i Mora.
Och hans typ p90 lag hade match i Uppsala mot Storvreta i lördags.
Jag och mamma kör dit, och pappa kommer dit direkt från norrland.

Skitkul, jag saknar verkligen min bror mycket. Han fick dock inte spela that much :\ För det andra så är deras coach inte så imponerande, och grabbarna var taggade i början men det försvann sen. De GAV bort bollen många gånger. Och de hade de kuksugandefittäckeldomarna emot sig. Hatar dåliga domare. Springer runt och löjlar sig ungefär.

Bror har haft problem med sitt ben, och skavsår av sina skor och sånt :\ synd när han vill satsa så mycket som möjligt på innebandyn. Han fick spela lite. Alltid kul att se en mini-Zlatan springa runt =)

Sen efter matchen kom han till läktaren. Långa hårda kramen. Och han verkade lugn och laid back.
Mamma åker hem, jag åker med pappa eftersom vi inte ses så ofta.
Och dessutom fick jag skjuts hem av en kompis i fredags efter ännu en Harry B James-kväll (<3), därmed råkade jag glömma min mobil i hans bil. Så pappa och jag möter honom i Gullmars och jag får tillbaka den.
Dessutom hade han ett skal till Nokia 6230 liggandes hemma som jag fick :P fett nice^^
Sen åker vi hem och jag äter skitgod middag med Pappa och Jennifer. Alltid mys att sitta och snacka engelska.

HAHA nästa dag får jag ett sms av min innebandybror "Haha ett par killar i a-laget som satt på läktaren sa: fan vad du och din lillesyrra är lika!! :) kul att du kom och hejjade :)"

kul.. att bli tagen som om jag vore född 91.. that's life :P man önskar dock det ibland för det är PISSjobbigt att inte åka kommunalt på reducerat längre.
En vacker dag kanske jag här skriver ner min FETA lösning på Sthlms kommunaltrafik. Det blir grejt.

Och nu medans jag skriver här så tänkte jag hylla mina bröder lite. För de är så himlans coola.
Och jag hittade lite sköna bilder på dom.
Det najsigaste är att jag ska flytta in till min äldre bror i stan så fort hans room-mate har hoppat ut. Ser verkligen fram emot det.
För övrigt, jag ahr världens najsigaste bröder.






okeeej okeeej, jag hittade lite bilder från när vi hade PUB-afton hos min stenfräna farsa i norrland.
Och hans gitarrist var förstås med så han fick läggas upp på en bild med.
Jävligt trevlig kväll, och jag blev så glad när jag kollade igenom bilderna fårn den kvällen nu, alla grannar och lite flera, bara störtsköna människor (nästan bara störtsköna iaf!)

A mina brorsor är nice iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0