Elgitarr

Nu ligger det till som SÅ...
Vart börjar jag.

För det första så har jag nu, eller sen nån gång i helgen verkligen huggit in på min elgitarr(min och min, pappas) och det är så himla nice.
Som tidigare sagt, jag är inte yberkalasgrym. But still, det är inte det det handlar om. Nu har jag nött och nött X antal timmar om dan. Jag har inte tid att träffa polare för jag sitter vid gitarrerna. Eller bara sitta i stugan och sjunga. Nu har jag gått minus vääldigt mycket cigaretter senaste veckan så det går skitbra att sjunga! Jag är så himla glad..

Jag har börjat lära mig en låt..



18 sekunder in i den kan jag spela!
Jag gav mig på den här låten för flera år sedan. Spanade in tabsen, provade, fail. Så jag gav upp den.
Har lyssnat mycket Tool och A Perfect Circle nu för mitt lyckans sinne <3. Kan verkligen inte få nog av dessa två band.
Och låten.
Judith.
Fastnade jag för direkt. Första gången jag hörde den. År sedan. Dessutom är texten helt.. fantastisk =|
Nu kan jag början, ska kunna lite mer sen går ju det mesta om och om igen så. Ska bli kul som fan!!!!!!

Tiff get's even more happi.
Med detta intro, en del annat jag bara älskar att spela om och om igen, exempelvis Blur - song 2, så har jag nött och nött, mina FINGERTOPPAR HAR SÅ GOTT SOM BRUNNIT! Det är en underbar känlsa. Det gör ont, så fortsätter man lira.
Jea.

Dessutom, så blev det ingen gitarrkurs, pga Kulturamas kommunikation så var jag där i tisdags men det var sagt måndag. Så på måndag blir det allt av!


Dessutom.. igen. Så blir man lätt dampig, skrattig och rolig när man är uppe såhär alldeles för sent om nätterna som jag är.




Tack Felix för all uppmuntran :P


Dessutom så träffade jag en gosig tjej i tisdags. Eller fler gosiga tjejer förstås. Men har dock bara bilder på mig och Tiffany :)
För efter vårat lilla miniäventyr en hederlig tisdag så råkade Frida, Amanda och Linda dyka upp på Anchor :)





Nej, nu ska jag somna.
Imorn ska det liras, Kaneda kommer hit och vi ska chilla med några öl. Fast han snackade om jack daniels.... Nej, öl för mig. Sen ska vi till Harry b James. Lovade honom det denna helg ju, so why not? Harry är nice.
Jag vet att även Mli med flera kommer dit! Ska bli fett kul!

Jag vill ha ett jobb.
När jag väl har det lär det inte bli lika mycket tid åt gurorna.
Fast mer tid åt min hälsa, dock.
Puss.


(Fast, mina guror skulle kunna bli min hälsa? What's negative with having another lifestyle?) höhö


Ikväll har jag lyssnat nostalgist på The Offspring, Papa Roach, Stone Sour, Sonic Syndicate och Combichrist.
Men under dagen så var det mestadels Tool och A Perfect Circle. Snacka om stämning hos mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0