Coverakuten!

YEZ!
Då var denna helg också uppjobbad!
Underbar helg, min hals fuckade en jävla massa dock. Men förutom det så var helgen grym.
I fredags på dagiset var det så slående xD I just love those kids.
Sen bar det av mot Vindhem. Jag kommer dit och bossen säger att jag ska stå i baren själv :|
Det var ca 70 gäster. Men ändå. lite läskigt för att vara första gången tänkte jag!

Men sen visade det sig att han klantat sig och skrivit upp mitt namn 2 ggr i personallistan. Så jag fick servera! Jag älskar ju det så det gjorde inte mig något. Fast chefen vill ju komma igång att lära upp mig i baren. Det är kul!

Jag missade 1bussen så jag och Björn står där och vill ta en öl men vet inte vart.
"Harry b James? 8)"
För jag hade inget leg med mig. Och de brukar ju inte kolla mitt leg där längre.
Men en Björn och en Tiffany, som skuttade dit i cammobrallor och tröja gick än en gång förbi kön.
Björn började med 2 pramen och 2 Fisherman Friends shots!! Grymt bra start!! Sen varsin drink.

Björn + Tiffi = Fidel Castro + White Russian.


Vi gick vid 2, för jag skulle till bussen hem. Grymt nice kväll trots att den va så kort. Väldigt värt. Jag tror inte Björn vet hur uppskattad och omtyckt han är.

Lördag så var det COVERAKUTEN!
Fett kul eftersom de är så grymma. Synd bara att det inte kom fler gäster. Hade hoppats på det :\ Bara nedervåningen var öppen.
Det är ett lite spexat gäng!! Jag smsade med storebror innan och frågade om han ville åka med, för han hade diggat dom!
http://www.coverakuten.se
Man har ju några favvoband utav alla de som lirar på Vindhem.

Sen skyndade jag mig hem till Felix mitt i natten.
Underbart att krypa ner där. Fast hela idag så har jag varit så gott som död. Pretty död i alla fall. Men man kanske måste får vara lite död ibland. Man kan fortfarande klia mig på ryggen och massera mig fastän jag är lite död :3



Jag är taggad för ny dagisvecka imorn. Men får se hur min hals mår. Det suger att vara sjuk i halsen.
Vissa blir skeptiska när man ringer. Ibland kan man dessutom hosta upp nån slemklump som man känner har något tuggbart mitt i sig :S lite läskigt.
Ska halsa lite mer cociallana, ta en alvedon och se om jag hittar cognac hemma att gurgla.
Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Härlig blogg! Vi verkar ha nå gemensamma bekanta.. Du får gärna hälsa till Björn från Sofie i Kramfors nästa gång du träffar han.. Om du har lust.. :)

Ha d gött!

2009-04-10 @ 20:17:14
URL: http://twofourty.blogg.se/
Postat av: tiffany

vad kul!!

det ska jag göra.. men är du säker? björn agge heter han :P

2009-04-11 @ 20:12:54
URL: http://tiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0