me like partynights with anna

Anna och tiffany kom in på Patricia. tjoho. fett röj, inte på ena sidan dock men.. ser fram emot fler kvällar där. förutsatt att vi kommer in lika fort och smidigt igen. Måste medge att jag hellre dansar på Skepssbar än detta ställe.
men natten avslutades igår hur som helst med vattenskoteråkning i Slussen och bort till Dramaten.
Skitfint. Hade dock ingen typ av kamera eller mobil med mig. Men nästa gång så, om det kommer fler slumpade liknande chanser. det var så vackert hörni, grymt bra väder hela dagen och så får man se stockholm från den vackraste sidan till småtimmarna.

I fredags var det Meduza efter jobbet därför att min vän Nisse ska flytta till Japan i ett år =( så nu blev det dags för nice bärz! väldigt kort kväll dock, men väldigt värt det. slaggning hos Anna fredag och lördag. mysliv =)
Idag gick vi jätte långt kändes det som, tror vi även tog en omväg..


efter buss hem till mig i stavsnäs, så körde vi till ica för att handla sylt till våra pannkakor. resan blev längre än tänkt för nu blev det visning på djurö, där mina barnaben har sprungit runt!!
vi hälsade även på Jennifer, as a surprisevisit! underbara kvinna. Min bästis nr. 2 faktiskt.

känner mig väldigt seg och mätt.
ska nog börja skissa på en tattuering.
eller ska jag gå och sova? är ju dagis imorn som gäller.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOCH ÖVERRASKNING TILL LINN EFTERSOM HON FYLLER 20 IDAG!!!


                                                                         

Thailand, koh pha-ngan i mitt hjewrta


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0