Tack Pappa, TACK!!! FÖR ALL ENKELHET

Jo..
Nu är det så att helt plötsligt så ringer min FAR och ber på sina bara knän ungefär att jag ska flytta upp till honom i oktober för att vara emd och starta upp en affärskedja, som dock redan är igång i sthlm. Ett litet projekt..
Men Norge då? 0o...
"Skjut upp det till januari.. pleeeease hjärtat behöver dig i 3 månader."
det är HAN som lärt mig att man inte sk askjuta upp saker och ting..
"Jag tänker inte alls tvinga dig, men kommer övertyga dig på alla sätt och vis, och jag VET att du kommer hit!!!"

jätte tack... haha :P Jo.. och helt plötsligt så ser jag MASSOR med fördelar att komma upp dit.
Det här med Oscar.. Jag kom upp dit strax efter Turkiets hemkomst. Men efter insikten av att vi nästan höll på att göra slut fick någonting i mig att ångra mig stort och inte alls vilja lämna en del av honom. Och med massor av frågor och funderingar över mtt handlande senaste året, i och med hans och mitt förhållande så poff lärde jag känna mig själv en gnutta mer. om inte ännu mer..

Men men, han är ganska så hatisk just nu känns det som. Han är lite utav en sån person. Men indag pratade vi i telefon lite och det kändes skönt och kul =) vet inte hur han tagit allt det här :S och jag förväntar mig inte att allt blir back in place för att jag kommer upp. Men om det finns någon som man inte kan låta bli att tänka på 24/7 så borde man väl tycka om den? för tycker honom isf..

Men hela jag är så äckligt förvirrad 0o
Men massa bra grejer med att bo med pappa är:
-Vi kommer lira så mycket musik ihop och han ska lära mig massanya saker på gura och piano!
-Jag saknar honom hela tiden, så nu ska jag bo med honom igen!
-Jag ska börja boxas i Härnösand igen i min gamla klubb <3
-Vi får se hur det blir med Oscar, men jag hoppas för allt i världen att det bådar gott <3
-hoppas vi besiktigar min bil så jag får köra den för den är roligare än pappas volvo jag har nu <3
-festerna i norrland!

Men mycket av det negativa är jobbiga :\ mina polerz jag börjat träffa nu i Sthlm, det var ju år sen. Mitt jobb, jag älskar det och jag är bäst, så det är ju en liten förlust... men men.

Jag vill ju vara hos pappa^^
och jag saknar mina kompisar där uppe oxo :\
Men att jobba där uppe för pappa kommer betyda mer tid för låtskriv och låtfix oxh låtlyssning och hela mitt musikintresse.
Mer tid än vad jag får tid med det här. och att bli taggad för att sitta där och nöta.
Just nu jobbar jag dagis/resturang.. så man har inte mycket mer tid över än till att sova, knappt det..
Men det betyder att man inte gör av med så mycket pengar heller.

hm.. ja.
Tack och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0