mys helg, slipknotbiljett


tänka sig att jag vann en tradera auktion och har därmed en ståplatsbiljett till Slipknot på hovet 12 november <3

lyssnar dock inte nåt märknadsbart mycket på dom längre, men att se att av sina favvoband för 3:e gången tänkte jag skulle bli ballt! när nostalgin hugger i mig så kan jag se hur jag kommer dö i en mega mosh-pit under en orgasm. ojoj. röjet med torkel och grabbarna kommer bli så nice.

Numera är det bara jobb på båten tors-lörd. Synd. Jag vill jobba där hela tiden.
I fredags var det COVERAKUTEN, och lördagen FURILLOS(stavning). F är 9 pers och kör något typ av latino-rock-covers! dom var GRYMMA. Coverakuten är alltid grymma. Och det är 2 grymt snygga bröder med i bandet 0o.. höö..

Fredag var det chill med Tiina Moa Filli och mig. Det slutade med att min ena bror var i stan med en kompis och vi tog en öl innan halv3 bussen. Dessutom fick alla som jobba välja valfri flaska vin, för vi hade varit så gryyyyyyymt duktiga.
Anyway, på DEN bussen ska man byta vid Grisslinge men tro på fan att vi glömde så vi fick ta en bulle hem.
Bullchaffisen ringer sen när han är i Grisslinge, för vi går mmot Hagaberg.
Bror: -"Vi är dom ända som går på gångvägen, kolla efter en blond liten sak med vit jacka bredvid en stor sak med svart jacka. That's us!"
Haha. Tyckte jag lät kul.
Sen lördag var det båtjobb och eftersom jag har så grymma polare så fick Siri Jag och Filli stå på listan till Fasching. Helt okej ställe, fast jag är lite ovan att dansa till sådan musik. Sedan var det 2 stycken som greppade mig och Filli för att dansa 0o. Jag och ena herren körde något ty av rollspelsdans, himla kul. Men inget vidare grym på att bugga. Fillis herre ägde på att dansa, seda säger han "Jag som egentligen dansar street 0o.." >_<

HAHA sedan får de för sig att vi tänker följa med och efterfesta med dom. Där kom Marwan till undsättning. Skönt.
Vi fick hänga med honom inne på Fasching när de städat och alla i personalen käka. SIRI hade med sig 2 kg RÄKOR från jobbet. Ena bossen fick lite. Haha.
Sleeptime hos Filli. Och imorse så hade vi det störtmys i hennes stora säng och slog ihjäl tid till Idolrepriser. Ibland förstår jag inte när vissa jurys dömer. Det är fan pinsamt. Även ordval kan vara väldigt pinsamma. Haha.
Sedan slog vi i oss pizza. Calzone med ananas/champinjoner är att rekomendera.
Sedan hem.

Nu här med varm thé-drickning och mysig Tool-lyssning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0