Linn 20 år<3

"Jag hämtar dig månda 17.15, be ready"
det var typ allt hon fick veta. sen smsar hon att hon nog äter runt 4-5 och om vi kunde ses efter det? =|
Hell no.. ingen middag för unga damen. Och hon skulle ha något hon tycker är fint på sig,  men inget överdrivet såattsäga..
Jag hämtar henne. Men kör hem bilen så vi tar halv 6 bussen till stan.
Hon har inte den BLEKASTE om min idé till henne =)
Haha hon trodde nästan lite att hon skulle med mitt andra jobb, Vindhem? HAHA fan vad romantiskt det skulle blivit.
not.
Men iallafall så ville hon ha ledtrådar och jag gav en och annan då och då.
"Har vi varit där tidigare?"
"Vi har krökat där typ 3 små gånger och 1 stor gång"
"0_o?"

mohahaa, det var kul. I Slussen så fick hon ögonbindel xD

Och jag försökte zikkzakka till söder. HAHA alltså det va lite kul med reaktionerna från månniskorna i stan. En bil sa faktiskt något! han började väl skratta åt min kära vän som hade fetaste ögonbindeln ever och som fick ledas av mig väldigt tydligt.
HAHA. Min käraste Linn försökte övertyga mig att hon skulle ge igen xD (good luck baby!)
"Linn nu kommer det en människoklunga så vi får gå igenom den"
Dom bara garvade när vi gick igenom.

Och poff så säger hon, "vafan, vi har aldrig krökat ihop ju..0_o?"
hahaha.
När vi väl är utanför Koh PahNgan resturangen så får hon titta xD

Maten var lika klockren som när vi var utomlands. Det var grymt mysigt, bra service och jag rekomenderar verkligen stället!
Bjuda sin bästis på middag på ett ställe som detta med tanke på en resa som våran så kan det inte bli mer klockrent

for u :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0