Parabola

Tjingeling liksom eller vad fan liksom?
Nä men nu var det ett tag sen, har fortfarande inte börjat träna >_< shame on me...

Nä men MARLÉNE har varit en hel del med mig i butiken. Antingen hjälp till eller bara hållt mig sällskap. Sjukt nice.

Det var även utgång i lördags. Vi och Angelica va GRYMT snygga. ALLA MÅSTE INSTÄMMA!!!!!!!! mohaha har dock inte kommit upp några bilder p oss än på hemsidan, men så fort de lagt upp dom så slänger jag upp dom här.
Min far åkte ner till Sthlm idag, kommer hem på söndag med mer kläder till våran butik!! Ska bli grymt kul.

Jag har även TYP skrivit klart min låt till pappa. Hans kulle egentligen fått den uppspelad för sig till en flarra vin ganska så tidigt efter att jag anlände hit.. men men. har inte tagit mig alla fria timar om dygnet till att spela gitarr och sjunga, tyvärr. Men rutinerna föll sig inte som jag trodde med att åka upp hit :/
Men jag lägger upp bilder dels på vårt grymma hår sen i lördags.

Imorn blir dte utklädnadsutgång --> HALLOWEEN och vi kommer se grymma ut. Jag LOVAR jag kommer vara det LÄSKIGASTE ni någonsin sett... right? ^^

förretsen. Min hund har stuligt den här typ megatjocka gurkan från någon av våra grannar. wtf 0_o
Pappa berättade att hon var grymt stolt när hon kom med den i käften. Ibland förstår jag inte riktigt vilken typ av karaktär Prizie egentligen är...


Jag ska få fint besök. Kul med middag efter 9 va?

Kommentarer
Postat av: Ulrika

snygg blogg!:)

2008-11-07 @ 11:46:38
URL: http://ullerika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0