but now calmed down

        tool - schism


Såja. Bilden dock från förra helgen. Satt x antal timmar vid gurorna då. Mina fingrar behöver det. Plus att jag hade ju jobbat som fan i skogen och fått köra pick-up och batteriet brann och fick byta det 3 ggr och med kablar från motorhuven in i bilen där ett nytt stog och WHOPZ det brann lite. Well, det mådde fingertopparna bra av för sen gick det skitnajs att spela.. anyhow.
Insåg att tool-schism är ju skitlätt 0o
Inte för att jag kan spela hela låten men har alltid sett tool som avancerade men nu när jag väl spanar in lite tabs så... wow  :|
älsklingarnas älsklingslåt va inte så svår. Me went happy som fan.

OCH! En helt ny vecka har gått förbi på jobbet, och särskilt IGÅR sålde jag kläder för ca 2300.-
Grymt. Det är roligast när man har något att göra. Hade inte lika mycket att göra tidigare i veckan, därav läste jag ut Stieg Larssons sista och tredje bok i Milleniumserien<3333333333333333333333333333333333333333333333
Numera läser jag Illustrerad Vetenskap om dagarna. Grymt nice.

Igår glömde jag bort att det var fredag 0o. Jag blev lite ledsen oxo. Jag pratade med Marléne och sedan sa hon att jag kunde komma över till Marcus och Angelica. Väl hemma från jobbet så var jag jätte ledsen, fast egentligen av inget seriöst allvarligt skäl (?) och pappa och jag pratade lite. Blev mer ledsen :\ Men sen blev jag glad för jag skulle få hänga med kompisar.
Polare behövs. Polare äger. Så fort man är med vänner så är det lättare att bita ihop liksom.
Jag tog bilen dit och välkomnades av deras, än så länge väldigt lilla pitbull Ziara^^ SKITSÖT och de har en liten Gizmo oxo. En Pappillon. Det blev massa guitar hero och jag sög verkligen. Jag var inte van med de nya reglerna att man kan pajja för den andra. lol. Föredrar mina guror dock, fast gh är kul som fan för det!
Hem inte alltför sent. Skönt. Sen upp idag och stå i butiken i 4 h. Min älskoPrizie var med mig hela dagen!!

Jag hade öppet till efter 3, ist för till 2. Sen ringde jag Mimmi och vi gick på en typ 2 H LÅNG promenad med hundarna.
Grymt nice. Vänner jag inte umgåtts med så mycket på länge. Mycket att ta igen. Fast samma sak i sthlm. Mycket att ta igen där nere :|
But now I'm here and I'm gonna deal with this =)
Idag lördag. Jag är hemma. Dricker lite vin och myser med Prizie och städar och spelar gitarr.

Nästa vecka ska jag börja simma på mornarna. Känner mig ganska så pölsig i kroppen.
I'm gonna deal with that 2!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Fiski

svar: haha, jag vet! xD



sjukt mysig blogg du har :)

2008-10-19 @ 09:09:23
URL: http://humanerror.blogg.se/
Postat av: Anna

Miss you baby!!

2008-10-19 @ 18:56:07
URL: http://lillforslund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0