avslut.. tungt hejdå

Har nog inte fattat på hela sättet vad jag gett mig in i.
Nu sitter jag hos pappa vid datorn. Dock mycket snabbare än hos min mor, den dessutom stelnade till döds för några dagar sen. Hoppas det jag glömde föra över till min externa överlever..

I torsdags var min sista dag på Djuröskutans dagis.. uss uss.. alla pluttz jag haft med att göra i en månad.
I'll miss them. Jag fäste mig så. Fröknarna gav mig en present. "Du har varit en ängel<3" sa dom. Och jag kan instämma att jag HAR verkligen det. "JAAAAAAAAAAAAAAAAA kom barn så går vi ut!!!!!!:D:D:D::D:D"

Så lättmaipulerade men samtidigt så lättsamma. Inte alls så konstigt att jag varit så GRYMT glad senaste tiden.

Och mitt andra jobb, M/S Vindhem.. :\ <33
Mina kollegor.. Väldigt sorgligt någonstans.
Men inte förrän senaste veckan nu har jag insett att jag faktiskt haft en aningens betydande roll på denna jävla båt.
I fredags på båten hände även en väldigt underlig grej. Jag har ingen aning om vad det kan ha berott på men jag fick för mig att spy ett par gånger och må skitdåligt i drygt en timme. Min underbara chef blev berörd någonstans. Han fick ett ja-svar på att jag hade grymt ont i halsen så han slängde i mig congac [stavning], vi snackade och skrattade lite och sedan var det full rulle igen. Jag blev mysigt sprallig =)

Sista dagen jag träffade honom dock. Han vill för övrigt fixa jobb till mig när jag kommer tillbaka till sthlm och lockar med högre lön hos honom så jag inte sticker till Norge i januari. Högre lön ska man inte ha förns efter 2 år 0o.
Filippa, Natalia.. Vi 3 äger den där båten så grymt bra.
Saknar den redan..
Fredagen åkte jag hem med halv 3 bussen.. -Medan lördagen blev annorlunda.........

Eftersom det var min sista dag där på ett tag så slutade det med att vi fick ihop ca 5 kannor grogg till oss som var kvar efter jobbet. Vi 3 delade på ca 2,5.
Filli hade köpt en rosa ukelele med rosa ukelele väska till mig :') she breaks my fuckin heart sometimes...
Planen var att ta halv 3 bussen hem "FUCK NO, U STAY HERE BITCH!"  ungefär.

Runt 05.00 bar det av för Filli mig och Frida till Hammarbyhöjden där Ofelia fick in oss med egenritad stämpel på svartklubb där polisen varit innan. Dans och billig öl.
Även jonglerande snubbar i hörn och en dreadsbärande kille försökte stämma och spela min ukelele i toakön.
Tjejer. It's been 'lot n there's more.

Vad fan gör jag i norrland?
Men det finns många svar. 2 many and 2 important. <33
But I'm not done down there

Kommentarer
Postat av: malinn

hihi... men alltså, inget jävla norge, jag tror inte på det där. chilla lite i norrland, kom tillbaka snart och jobba häcken av dig här!

2008-10-07 @ 11:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0