SLIPKNOT =| and back upnorth

yez...

OMFG jag känner SÅDAN NOSTALGI att jag inte ens kan beskriva det.
Precis, det var i ungåren jag var som mest inne i dom känns det som idag. Men efter nötandet nu senaste tiden så är de ett annat namn för "tiffany".
Jag lyssnar på mycket, men detta band för med sig en väldigt viktig epok i mitt liv, skulle jag tro 0o.
enough words said, utomordetligt bra låtval må jag säga.



Jag har även färgat mitt hår
 


Och jag visste inte riktigt vad jag skulle hitta på på fredagen så jag bjöd min storebror och hans vän Lucas på middag där jag jobbat tidigare. SMALARE ÄN TÅRD heter coverbandet som spelade. Grymt goa snubbar från Östersund. Dom är kul.
Och dom tycker jag kan börja jobba där igen! Haha efter att båten kommit in i hamn så kom jag tillbaka efter att mina kollegor städat så ölade jag emd dom och bandet. Mys. Jag hör hemma där kände man :\ det var kul att träffa chefen =)

Jag var oxo på fest i Stavsnäs. En god vän till mig har kommit ut ur 10 månaders fängelse. Så de hade anordnat fest för honom med temat "porr". Jag hade idé till grymmaste outfit men jag var ganska trött och skulle köra bil nästa dag. Så tiff tog det lungt. Men grymmast var ändå att träffa massa polare man inte träffat på grymt länge.
Annars så är ju inte stavsnäs direkt the hang-out place.

Och idag var jag i butiekn igen. Tråkigt.
Jag somnade.
Kan bli pinsamt sånt där vetni.
Ska nog sätta fast en bjällra på dörren.
Så att jag hinner vakna innan kunderna ser att jag sover.

Ännu en vecka. Skippade Shootfightingen idag. Simma imornbitti?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0