KONSERT IMORN!!!

yez..
Och inför DET så har jag färgat mitt hår rött och svart.
Hm.. ser lite b ut men vafan. De som hängt med i mitt hårfärgar liv måste väl fattat att jag inte bryr mig så mkt om det ser bra ut eller ej xD HAHA.

[btw så ser min blogg pinsamt illa ut. fattar inte vad som hänt medans jag inte suttit vid den :S]

Men men.
Har dessutom varit i gbg fredag-idag. Grymt nice. Min kusin är en av de grymmaste på jorden.
OCH. Sorgligt nog så brann morsans dator(som jag sitter vid nu) innan jag åkte norrut sist och jag hoppades FÖRGÄVES attd et jag glömt lägga över till min externa skulle överleva.. Men så blev dock inte fallet.
Usch för sånt. Fast va väl emst bilder :S lite tur kanske eftersom en del bilder är såna som bara oscar sett^^
Men en det låtar kompisar gjort och skickat, och bilder som jag aldrig kommer få tillbaka igen från vissa tillfällen :\
But what am I to do? HAHA jag har varit med om att ha sönder en extern hd på 300 gb. Men jag lever fortfarande liksom.

Imorn är det Slipknot 3:e gången.. Hovet.
Det ska bli sjukt nice. Men är fortfarande lite aggro för troligtvis kommer de köra mest från nya plattan. Vill ju höra lite utav de hatiska klassikerna :/ vi ska ju DÖÖÖÖÖÖÖ i MUSHPIIIIIIIIIIIIIIIITS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lovar er.
En del av mig kommer dö under denna underbara upplevelse.
Mushpit till favoritlåtar kan väl nästan jämföras med en orgasm? Vill nästa påstå det men inser samtidigt att man inte kan jämföra något av det bästa i världen.

Hm.. Jag tycker om att vara blond.
Men efter denna rödsvarta stund lär jag bli vanligt mörkhårig. Länge sen det med haha.

Och en till grej.. :/ inte för att nån skit som läser det här bryr sig men när jag var i gbg så ringde en av mina bästa vänner och va skitledsen. Önskar jag kunde vara hos henne. Jag blir väldigt berord när någon vänder sig till mig på det sättet. Jag blev så glad att hon ringde mig. Fast jag visste att den dagen detta skulle hända så skulle hon ringa.

Men vad har man inte bästa vänner för?
goodnight and sleep well.
Nästa gång blir det bilder från party-göteborg och slipknot förmodligen. jey

Kommentarer
Postat av: Fiski

svar: haha, jaa. dom var inget bra.. :P

jag kommer oxå dö lycklig, helt klart !! :D

fyfan, detta var det bästa jag någonsin varit med om!

2008-11-16 @ 08:33:45
URL: http://humanerror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0