jättefylla

Jag hatar fylla....

av anledningar igår kände jag mig totaly fucking confused. Vi tjejer tänkte dricka och mysa men vi hamnade nere hos Öberg och vi drack lite till. Och jag glömde bort att jag inte ätit. Osis som fan..

jätte osis.
Jag blev stupfull igår, även fast jag inte drack särskilt mycket. Innan vi skulle ner på stan var jag astankad.
Och jag var jätte ledsen =( besviken och ledsen och allt man kan tänka sig. Jag kände mig jätte ensam av någon anledning. Skulle sovit hos marléne men av någon anledning tog jag en taxi hem :S 560.- jippi. Stupfull.....

Jag öppnade butiken 12 istället för 10 idag. Och Prizi var med.
Jag älskar henne :\ jag blev så nära lipig när jag tittade på henne. Jag kan verkligen inte beskriva vilket sken hon är för mig.


vid 14 åkte vi till Marléne och chillade innan hon skulle iväg och fira sin mamma.
tack Marléne :*

Sen tog vi långpromenad hemma. Hon är underbar. Hon är min superpluttiz.

Kommentarer
Postat av: tiffany

:* <3

2008-11-24 @ 19:05:09
URL: http://tiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0