2-dagars Marléne

Tid: 01.23
Plats: Sängen

"- Vad kryddade du med?"
"- Typ lite svartpeppar och franska örter. Hittade ingen citronpeppar, typ."


jiha!
Okej.. i lördags gjorde jag verkligen ingenting.. man hade väl personligen lite hopp om något särskilt som SKULLE kunna ha hänt. Men det va väl jag själv egentligen som sumpa den chansen. satt och hade skittråkigt tills jag somnade..

Söndag så hämtade jag Marléne så kom hon över hit =) Vi gjorde asagod middag med lax och grejer och värsta najsiga kvällen. Som hon sen inför sovdags när det varit tyst en stund frågar mig om kryddningen xD.

Nästa dag hade jag butiken. SKITSEGJÄVLADAGAMAJGADJAGHADES^JÄVLATRÅKIIIIGT.
Senare kom hon ner dock och höll mig sällskap och sedan kilade vi hem till henne och myste. Hos Angelica och MArcus oxo =). Höhö var tänkt att somna tidigt så jag kunde simma 6-7 nästa morgon. men icke när det är mys till halv 3. Tack lov att Oscar ringde och väckte oss vid 7 för jag skulle köra henne till STHLMSBUSSEN till 8.

Nu Marléne nere i stora staden... Jag kommer snart!! snart snart snart!! :D:D

tack Marléne för att du tröstar mig :)

My Love Was Punished Long Ago
If You Still Care, Don't Ever Let Me Know

Kommentarer
Postat av: Marlene

Klart finns här för dig gumman <3

2008-12-01 @ 18:17:16
Postat av: tiffany

du är snel <3

2008-12-01 @ 18:40:38
URL: http://tiffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0