1 år sedan Asien+OZ

JA!
Okej, idag är det dock den 27:e men har inte hunnit sitta här. Och i tisdags var jag för upptagem med att skriva om Marléne =)

Men i tisdags, den 25 November var det ett helt år sedan mitt och Linns plan lyfte från Arlanda, på väg mot våran backpack resa á 3 månader från Bankok --> Aussie. Det var grymt =)
With both heartbreaking memories and the goldworth ones =)

I med och motgångar, jag älskar Linn. Hon betyder massor för mig, kommer aldrig släppa henne.

Resan var grym, den inkluderade Thailand, Malaysia, Singapore och Australien. Shit, är det itne en dröm verkligen 0_o?

Underbart minne och jagär så fruktansvärt glad att jag följde med henne :D detv ar dock under, kanks einte de bästa omständigheterna. Men baby, vi fixade det =)

Minnena är outtröttliga (finns det ordet?), älskar att kolla igenom bilderna och lyssna den musiken som jag gjorde då, so fick mig att hamna i olika sorts stämningar med mig själv 0o.
t.ex. denna. omöjligt att tänka annat när jag lyssnard en här låten. kan lyssna den om och om igen.




Sen har vi oss liksom:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0