kom björn gustavsson på jobbet? + minivecka i norrland =)

nej.. han gjorde inte det!
Men det var en JÄVLA hög med SVT folk som jag fick servera.
såg fram emot det.. alla snackade om att svärmorsdrömmen björn gustavsson skulle med. men icke sa nicke.
Men några som är med i parlamentet var med och lite fler ansikten som man kände igen.
Men fy fan för tv-folk. Fattar dom inte att dom bara är b-kändisar men beter sig som om de vore jävla Brad Pitt och ANgelina Jolie.. pfft.. lol p dom.
Ingen jävla drix fick man heller.. fåååck ååååååååååffffffffff!!!!!!!!!!!!!

Men men, detd är var förre fredagen.. sedan på lördagen, vet ni VAD?!?!?
det hände.. som jag inte trodde skulle hända på ett tag.
Men det va första gpngen sen över ett hlvår tillbaka, som jag spillde dricka p mina gäster xD men dom var så sköna så dom hjälpte till och grejer.. medans jag torkar upp.. "Vi vet preciiiiiiis hur du känner dig nu :)"
Haha.. det underlättade att de va så härliga att handskas med.
Och.. ;) de va i slutändan JÄTTE nöjda med kvällen, ett av mina andra sällskap var OXO JÄTTE nöjda.. så på 2 noter fick jag hela 993 .- drix  ;D
Iiiiinte så tokigt va =*

Så tiffi blev jätte lad när hon åkte hem den kvällen.
tog 1 bussen hem, fick gå tidigare, men väl i Stavsnäs hade Malin Trouimn lokalfest som jag skulle kika förbi.. VÄRSTA kalabaliken när jag kommer. Niklas och Alex var där =)=)=) asa kul att träffa dom + massa annat sknt folk. men det slutade med att jag kom hem vid 4 efter att ha skjutsat hem niklas och alex i alex bil. lol kväll :P
Sedan på söndagen UPP kl 07.00...
för jag tog tåget till Mora, där min lillebror spelar innebandy, och pappa var där och kollade cupen så sen åkte pappa och jag hem till Kramfors =)

Och jag fick somna med min baby :\ alltså ÅÅÅÅÅÅÅH jag är så KÄR!
Måndagen var ju han ledig (A) vi hade jätte härligt sex ;) och sov inte alltför länge.. mys dagen liksom =) nästa dag körde jag älsk till skolan.
Denna kväll hade tänkt vara en myskväll med papsen men Kassi fyllde ju år så grabbarna och vi fick smörgåstårta på träffen =)
ONSDAAAAAG vare mysfest hos Rickard och marléne, fast innan det åt jag, Oscar + hans familj middag hos fam- Zunk =)
Sen blev det KRAMM, och det va jätte trevligt för jag fick träffa massa kåmpisar :D tyvärr kom vi hem as sent :\
men jag bara ÄLSKAR att gå och lägga mig med min pojkvän. obeskrivligt :\ =*
Idag degade vi hur länge som helst. jag var inte bakis eller nåt men jag var så himlans trött.. vi bara sov och myste i sängen..

OOOMMMMG...
sen körde jag älsk till hans lan och nu ärjag hos pappa.. vi ska upp 05.30 imorn för ja ska åka buss ner till sthlm igen.
Jag tycker inte om att åka från Oscar, jag saknar honom så mkt :\

Och jag saknar att vara hos pappa såhär.. varför ska det vara 50 mil mellan sthlm och kramfors för?

älsk älsk <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0