för mkt ledigt! och jag saknar Oscar

JA! det blir sån effekt faktiskt... Jag jobbade i lördags och varit ledig till imorn.
Så fort man har för långt uppehåll(okej.. dock endast 3 dar men ändå!) precis, men ändå!! man sackar liksom efter, det tar 2 dar att få i det perfekta flytet på jobbet..

För de som missat så serverar jag. Jag älskar mitt jobb. Det är roligt att vara den servitrisen/servitören som drar ihop mest drix  ;D
när man närmar sig en tusing på en kväll sover man gott sen när man kommer hem, kl 01.00 - 04.00, beror på när vi slutar och vilken buss jag hinner med.

mina kollegor.. asså ÅH! de är helnice.. haha okej ALLA är ju inte ens favoriter. Teko och Madde, det turades om att hova förut, Teko har jobbat där sen gymnasietiden fick jag reda på :P till och från iaf..
Men de ska ha en bäbbe i juni, och då kommer de typ sluta där =( jag tycker om dom. Så det är synd. Men imorgon ska t.ex. Filippa hova, hon har jobbat knappt ett år, nån månad längre än mig, så det ska bli intressant och kul! :D Filippa är en favvo.

PO.. min chef. Han är RÖJ! och hans fru Noi-Nar, (uttalas Noina) hon tycke rom mig, och jag tycker om båda dom massor =)

well.. kortistiden sön-fredag i norrland gick alldeles för fort.. det var första gången jag inte grät på bussen hem insåg jag nu. Min älskling vad jag saknar honom..

image6

Och jag ska berätta en kul grej :) lite lustig oxo :P
Jag och Oscar bor ju så långt ifrån varandra, 50 mil :( och när det är 1 månads mellanrum mellan gångerna man ses så föreställer man sig så mycket, right?
Och jag önskar så att han någon gång planerar att åka ner hit utan att säga något, så han överraskar mig!
Jag gjorde det nämligen efetr första månaden vi var ifrån varandra, jag var här i sthlm inför resa utomlands.. älskling<3
Och när jag gick och la mig, det här var alltså 2 veckor sen ungefär, så brer jag ut mig i sängen helt och har bara täcket över halva kroppen, så rumpan syns lite :*
Ligga på mage med armarna under kudden på något riktigt obekvämt mysigt sätt. Och då smyger han in i mitt rum utan att jag vaknar och börjar försiktigt dra med fingrarna längs min rygg
.. osv =)


Och VET NI! På söndagen åkte jag hem till honom, jätte mysig kväll, han var ju ledig p måndagen;)
men.. på måndagmorgonen, så ligger jag närmast väggen, halft på mage med mina händer runt mig själv på något sätt och under kudden, jag kramar om täcket också tror jag(?), jag kvicknar till av hans hand lite lätt på min rygg och midja sådär försiktigt.. Och medans jag vaknar och ska vrida på mig så känner jag hur dejà vý det blev. Jag blev alldeles varm i hela min kropp och hela mitt hjärta att det faktiskt blev så.. Och at vända sig om och lägga armarna om honom och dra sig så... fattar ni? kan man vara lyckligare? kan man vara mer kär?


För övrigt hörni.. Jag tänker ganska mycket :( jag tänker på tok för mycket ibland, oftast. Jag blir så ledsen. På samma gång överlycklig hur glad jag är över att vara den jag är och hela mitt liv jag levt hittills. Man blir lite stressad dessutom, nu går livet så fort =( fan man hinner ju inte med allt >_<


Och så en GOD NYHET!
Imorgon ska jag beställa min klänning som jag ska ha på Oscars studentbal.
det blir ingen bild för det ska bli en överraskning 2:a juni ;)
Jag akn säga att vi ska vara guld/svarta =)
Ni kan få en bild fårn förra årets bal, min studentbal =) då var det röd/svart, och så vackert!!
image7

Och gissa vad som mer händer 2:a juni ;) My och hennes Patrik + Zelda kommer till kramfors!! jag minns knappt HUR länge sen det va sist. När jag tänker efter så måste det vara då jag fick studentgossedjuret av henne :\
Vi ses snart My!!
Och Oscar tar studenten, han har gjort så bra ifrån sig i skolan.. Jag önskar så att jag haft möjligthet att vara där nu, stötta honom, få ge han gonattpussen varej kväll, somna med varm hud emot sig, lägga mina kalla fötter mellan hans varma vader, och han somnar före mig med sin hand vilandes på min höft med hans andetag i min nacke.

asså ååh <33

IMORN är det jobb!!
onsdag - lördag denna vecka.
Framvarande veckor kommer jag jobba måndag - lördag = NO FRITID!
man får luncha med alla polarna istället. Ska luncha med Nettan imorgon, hon är ju för underbar<3

godnatt =)

Kommentarer
Postat av: Mysan

Haha, snart gör vi kramfors osäkert igen ;P

2008-05-07 @ 12:34:32
Postat av: Angelica

Bilden är ju så jävla nice!!! =D

2008-10-18 @ 19:35:04
URL: http://angelliicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0