AUDITION

SÅ!
Senaste veckan har jag känt mig en aningens orolig..
För de på Kulturama skulle höra av sig om när jag fick komma på en audition, OM jag skulle få komma.. Och eftersom de inte hörde av sig så började jag tvivla på om de ens ville låta mig provvisa för dom :\
Och precis när jag börjat tvivla som mest så kom dte hem ett brev om att min AUDITION är nu på MÅNDAG, den 26/5!!!!!!
Leskigt =|
Jag ska ha 2 egenskrivna verk och ehlst med eget ackompanjemang. Jag har en egenskriven låt, inte fullt så grym, men de 3 senaste veckorna har jag stressat ihop en till låt :\ asså shit det är inte lätt att skriva något på beställning. Men jag har typ.. 3 "helt okej" låtar på g, men ingen är klar. Saknar ackord här och där på en, den är NÄSTAN klar, och den är åt det braiga hållet *-) osäker.. se ahr jag en melodisk truddelutt som jag itne vet riktigt :P men en söt liten visa typ. Mmm, vi får se. På måndag ska jag vara berädd..

Funderar på att spela tears in ehaven också, den är skön att sjunga till och spela =)
Och Papa ROach - Scars. Den har jag kunnat s¨länge såatte.. Men jag har varit sjuk några veckor.. Så halsen mår ju itne super prima :\

OCH!...
Ja har tänkt såhär... att om inte jag skulle komma in nu till hösten på Kulturama så tänkte jag flytta till norrland. Jag PALLAR  inte att vara ifrån Oscar och pappa såhär mycket :\
får hitta något jobb där. Trots att Vindhem är hur underbart kul osm ehlst och ehlt nice betalt. But you need your priorites in life <3
får se.. kanske kan jobba 50/50 sthlm/norrland =) skulle va nice..

Men.. jag har varken kommmit in eller inte på kulturama. Kommer jag in så.. blir det långt ifrån pappa och Oscar :\
BTW! så har min jobbarvecka gått susen =) nu är det bara fredag-lördag kvar av denna vecka.. mumma =)
RÖJ och svarta skjortor på jobbet. Det är band och det är rock och det kommer vara fullsatt typ.

Och jag saknar Oscar så mkt <33
Och pappa, och Prizi :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0