soffpotatis

Jag kan knappt tro det?
Jag har aldrig i mitt liv varit såhär lat. Kanske trött?
Okej, förstås så tar ju en del händelser mycket energi men  WHATTAFUCK!?!? Hela dagarna står jag och bara STÅR i våran butik!! Hur fan kan jag bli såhär trött efter middagen :S

Sen funderade jag.. för när jag skulle köpa snus så var Kronan slut. Så jag köpte hederliga General. Jag har lite halvdåligt minne och det kan vara efter den dosan som jag har börjat somna efter maten framför tv:n... hm.
Jag sover alltså till 9, 10 ungefär. Sen är jag lika trött igen och somnar för natten 0o

Are stuff like that possible?

Förresten så måste jag föregående vecka sovit på tok för lite eller nåt, för i fredags, lördags började min hals jävlas med mig, och nu är den störd. Min hals har alltid funkat precis såhär när jag inte lyssnar på min kropps begäran.

Dessutom ska jag till Sthlm på torsdag. Ser jävligt fram emot det men ändå. Inge kul om ja blir råsjuk till det :\


FÖRRESTEN så var det grymt grymt GRYYYYYYMT kul i lördgas för då var det partej i Bollsta!!!
Och favvisarna RIMA kom ju hem över helgen =)
Väldigt lagom kväll, tiffi inge full =)



Nu ska jag sova dock, men innan så måste jag bekänna en sak.
Därför att ibland tror man att man känner en person. Säg att det är någon som står dig väldigt nära. Du kanske t.o.m. älskar denna person. Utav dennes handlingar har du gjort en del antaganden. Du vill inte anta men du har egentligen inget val för du har försökt få allt att stämma ihop men det gör verkligen inte det. Så du får ta människan för vad den visar sig vara. Och av en händelse, som en blixt från en klarblå himmel så kommer det fram att fallet inte var så..

Helt plötsligt stämmer allt 0o
Och det finns inga ord för hur glad du blir över att öööööööööööhm. ja en sån här grej.
som sagt enough words said.
nite

Kommentarer
Postat av: Rima

Sööööt!!! och du kommer ner imorn =) weeee <3

2008-12-10 @ 19:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0