mys och fint väder i stan!!

Såja!
vilken underbar dag, inte för att jag har haft ont som f*an i ryggen hela dan, men för jag och Linn tog bussen 11.00 mot stan för hon skulle spana in lite klnningar och skor, och jag spana in skor till Oscars studentbal =)
Vi råkade börja på söder och hamnade på Myrorna :O:O
höhö, hon fick mig att köpa en kjol jag tror jag ska ha på kvällen då Oscar tar studenten =* Myrorna rockar \,,/,

Vi tog oss in till Sergel och gled runt med en Flurri I Gallerian och snackade om allt möjligt. Jag avgudar den tösen.
image4
bilden dock tagen i Sydney =)

Vädret var så underbart så man fick ta av sig både jacka och tjocktröjan =)

Sedan skulle hon pysa hem vid 3, men vilka har inte åkt in till stan dåra, om inte Rickard och Marléne ;D
Jag och Oscar typ bodde hos dom och vi blev beroende av Call of Duty 4 med dom på deras PS3 och 42" ^^
Rickard är ju från Tumba, och de är sugna på att flytta hit känns det som. (JAJAJAJAJAJAJAAAAAA!!)
Det va himla chill att glida runt med dom iaf =)
Sedan sklides vi åt vid halv 5, och jag insåg att jag hade lånat Linns handväska att lägga min bok och mina hörlurar till min mobil i.. som jag glömde >_<
fipplade lite med mobilen men märkte att jag somnade sen, man blir ganska trött av att jobba så intensivt som jag gör..
Middag, kallskuret med potatisgratäng och massor med sallad <3
Sedan ringde jag pappa :) =*

Och jag ska sova snart, ska in till stan imorn och träffa Anna Forslund, hon är också från Kramfors men numera bosatt här, röj ;)

gnite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0