Heldag

Ja, fast det va igår det va en riktig heldag :)
men vill man hinna till Yogapasset 08:30 så fick ja gå upp 06.10 :P
för ja skulle ha med mig grejer att träna i, grejer att jobba i och lunchmackor m.m. hm.. man aknske skulle kirra en smidigare väska *-)
A men IAF så va det hur skönt som helst med yoga =|
efter det var det ett Pilates pass på en timme :) sen vanliga rundan på gymet innan jag åkte vidare in till stan för att jobba fårn 15.00 till 00.10...
oooh myyy good.
dessutom så är jag på andra boken av Stieg Larsson.. "Flickan som lekte med elden".. =|
obeskrivligt.
Vi var bara 3 servitriser igår.. vi FRÖSÖKTE verkligen städa klart till kvart i 12, men hann inte :\ så jag fick ta en buss så mamma fick plocka upp mig halvägs vif 1 tiden. snel mama :)

OCH! varför jag tränar nu, på Body Joy i Mölnvik, Värmdö, är för att min mamma värvade mig så jag har precis tränat hur mkt jag vill i en hel vecka :D så imorn ska jag bli medlem. oj oj, kan det vara härligare än att träna några timmar varje dag?


OCH nu är dte såhär att jag har alltid varit "anti-allt.som-kallas-blogg" men kom på att bilddagboken känns så fjårtiz och inte lika kul längre, facebooke är i och försej guldvärt.. med tanke på attd et är så internationellt och jag akn hålla kntakten med alla jag mötte udner min utlandsresa ;)

jani.. det blir mkt att skriva här. jag vill få ur mig allting om min resa och om mitt jobb och mina tankar och träning och allt jag tycker om :)

hade tänkt betygsätta lite böcker och album *-) vill visa alla vilken bra smak jag har, och aknske motivera folk liksom =) ge inspiration aknske *-)

life in sthlm.. but the argipelago doesn't always rox^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0