hårfix: 1st misson

Ookej
Idag blev ännu en dag med chill i stan med Anna. Mys pys, idag var vi inte "mat" hungriga, så vi gick på Cafe 60 på Sveavägen istället.
Vi begick en stor SYND.
blåbärspaj och chokladbiskvi för mig, medan Anna valde halloncheezcake och en chokladboll..
uss uss.. magen hade behövt lite grovt bröd efter det där egentligen. Lär ta lång tid till nästa liknande synd!!
Till middag här hemma blev det fisk och potatis, kändes bättre för magen :P

Och jag hade fått för mig att köpa blekning så jag kunde slinga håret.. hm. Jag försökte fixa med det själv oh resultatet bleeee.. jaa.. höhö, ser man kanske imorn när det är bättre ljus, eller så for det blivit mörkt och lampan i badrummet hjälper. Men mitt hår ser en aning mer levande ut nu, skönt, det var så fruktansvärt fult innan :\

Och eftersom mitt hår blev så blekt i utlandet så vill inte mörk färg fastna.. hur jag än försökt så blir det liiiiiite grönskimrande.. blä..
Men ska satsa på att slinga tills det helt är blonderat fram till Oscars studentbal =)
Och vet ni vad han sa till mig idag :O Att jag kommer tycka om hans frisyr när jag komer upp änsta gång.. och vad FAN ska han mena med det?!? Det är jätte spännande! jag lär inte kunna slita mig ifrån honom eller hans surprise-frisyr:P hade nog ite kunnat slita mig ifrån honom i annat fall heller^^

Men nu är jag iaf jätte mätt och ska försöka göra nåt vettigare än att sitta här.

jiihaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0